שאלות ותשובות

מי יכול להיות חבר מועדון?

כל לקוח שרכש לפחות מוצר אחד מבית אלבר במהלך ה 5 שנים האחרונות

מה ההבדל בין סוגי ההטבות?

תשובה: "הטבות ללא הפסקה" הן הטבות קבועות ושאינן משתנות כל חודש. "הטבות החודש" הן הטבות שניתן לממש אותן רק בחודש מסויים שנקבע מראש.

איך נכנסים לאזור האישי?

יש ללחוץ על "כניסה לאזור האישי" ולמלא פרטי תעודת זהות ומספר טלפון נייד. 

איך משחזרים קוד הטבה?

ניתן להיכנס לאתר לאזור האישי וללחוץ על כפתור "למימוש ההטבה" ולקבל את הקוד מחדש.

היכן אני רואה את ההטבות האישיות שקיבלתי?

באזור האישי תוכל לראות את ההטבות שהזמנת ושעדיין ניתנות למימוש

איך מזמינים הטבה וממשים אותה?

לוחצים על כפתור "למימוש הטבה". ממלאים את הפרטים הנדרשים ומאשרים. לאחר אישור יישלח למכשיר הנייד או למייל קוד ואותו יש להציג לבית העסק בכדי לממש את ההטבה.

האם יש מגבלה למימוש הטבות?

ניתן לממש כל הטבה על פי התנאים הרשומים בגוף ההטבה.

ראיתי אצל חבר הטבה מבית אלבר שאני לא קיבלתי. איך אפשר לקבל אותה גם?

חלק מהטבות מותאמות באופן אישי ללקוח על פי ניתוחי אנליזה, כך שנוכל לדייק בהטבות הרלוונטיות ביותר עבורו. בכל מקרה, ניתן לפנות  אלינו דרך צור קשר ובמידה ותהיה
אפשרות נשמח להעניק גם לך את ההטבה.